Skreddersydde tapeter og bilder. Sendes fraktfritt innen 1–2 dager.

Frame of Mind – tapetkolleksjon fra Lemon

Photowall og det sørafrikanske designstudioet Lemon presenterer stolt Frame of Mind – en tapetkolleksjon som fokuserer på menneskets ulike stiler, humør og følelser. Her møtes subtile vannfarger, tekstile strukturer og håndmalte mønster fulle av detaljer.
    Botany Banana

Mosaikkmønster fra den karrige fjelltoppen og bananblad som vekkes til live av dekorative detaljer. Motivene i tapetkolleksjonen Frame of Mind er fargesterke, subtile, nærværende, personlige og trendy, alt på samme tid – for alle typer rom.

– Motivene våre representerer ikke bare en stil eller en aktuell trend, men varierer for å passe til forskjellige smaker og miljøer. Hver design er unik og nøye utvalgt for å få en kolleksjon som avspeiler en genuin, moderne helhet, sier Kevin Frankental, medgrunnlegger av Lemon.

Kolleksjonen Frame of Mind inneholder 11 håndplukkede motiver, noen av dem i ulike fargevarianter. Motivene fås hos Photowall og kan bestilles som måltilpasset tapet for 296 kroner per kvadratmeter. På bildet vises motivet Botany Banana.

Watercolour Blue
    Speckle Green

Høyoppløste pressebilder - Lemon - Frame of Mind

Photowall - Wall Decor by Passionate People

Du kan kanskje like følgende historier

Rask levering

Bestillingen sendes innen 1–2 dager, og frakt er alltid inkludert.

100% garanti

Hos oss skal alle kunder være fornøyd. Derfor har du alltid 30 dagers åpent kjøp. Er du ikke helt tilfreds, får du pengene tilbake.