Skreddersydde tapeter og bilder. Sendes fraktfritt innen 1–2 dager.
For levering før jul, bestil før 17. desember!

Tapetkolleksjon for barnerom av Maison

Photowall presenterer et nytt designersamarbeid med Maison og lanserer en eksklusiv tapetkolleksjon for barnerom. The Little Folk-kolleksjonen er inspirert av natur og frodigheten som preger det sør-afrikanske landskap. Alle de fem motivene er omhyggelig illustrert for hånd, fylt med detaljer og eventyrlige fantasiverdener — rettet mot å bringe ro, harmoni og litt magi til ethvert rom, uansett alder.
    Forest

Grønne frodige skoger, drømmende skogsområder og fantasifulle fjellandskap. Maisons tapetdesign inspirerer til å forville seg i landskapet og få fantasien i gang.
    Alle motivene er fulle av detaljer og lar deg oppdage noe nytt hver gang du ser på det.

Inspirasjonen for denne kolleksjonen kom da jeg leste klassiske barnebøker for mine egne barn. Jeg ble rørt av de vakre bildene og tegningene fra tidløse fortellinger i verkene. Spesielt illustrasjoner av Beatrix Potter, som har vært en inspirasjonskilde i løpet av designprosessen, sier Kim Frankental, grunnlegger og kreativ direktør for Maison.

Kolleksjonen har et raffinert element med et design som kommer til å vokse med barnet ettersom det blir eldre. Siden det appellerer til både barn og voksne, passer The Little Folk for alle — uansett alder eller stil.

The Little Folk-kolleksjonen er kun tilgjengelig hos Photowall og kommer med fem tapetdesign: Forest, Woodlands, Trees (tilgjengelig i to fargekombinasjoner: rosa og blå), Birdhouse Fantasy Mountains og Village Fantasy Mountains.

Birdhouse Fantasy Mountains
    Woodlands

Om Maison

Maison er et tverrfaglig designstudio basert i Johannesburg og består av et team av kunstnere, designere og illustratører. Med inspirasjon fra Sør-Afrikas storslåtte landskap, skaper Maison et delikat design med fokus på blomster, trær, landskap og natur. Mottoet deres er at «det handler om å gå seg vill i detaljene, det handler om å være vakker og funksjonell, om å finne inspirasjon i hverdagen og om å skape storslåtte idéer og nydelige produkter».

Høyoppløste pressebilder - Maison - The Little Folk.

Photowall - Wall Decor by Passionate People

Du kan kanskje like følgende historier

Rask levering

Bestillingen sendes innen 1–2 dager, og frakt er alltid inkludert.

100% garanti

Hos oss skal alle kunder være fornøyd. Derfor har du alltid 30 dagers åpent kjøp. Er du ikke helt tilfreds, får du pengene tilbake.